آمریکا اردوغان را تحریم می نماید

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آمریکا رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه را تحریم می نماید.

آمریکا اردوغان را تحریم می نماید

بر اساس اعلام این خبرگزاری، قانونگذاران آمریکائی طرحی را ارائه کردند که بر اساس آن رئیس جمهوری ترکیه مورد تحریم آمریکا قرار می گیرد.

در بخش دیگری از طرح قانونگذاران آمریکائی در این خصوص آمده است: همچنین شرکت های خارجی که به همکاری های دفاعی با ترکیه بپردازند نیز مشمول طرح تحریم های واشنگتن علیه آنکارا قرار خواهند گرفت.

این در حالیست که لیز چنی (Liz Cheney) نماینده جمهوریخواه و رئیس کمیته جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش در سخنانی اعلام نموده بود: جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا تا ساعاتی دیگر طرح تحریم علیه ترکیه را ارائه می نمایند. ما جمهوریخواهان با همکاری بیش از 70 همکار طرحی را برای تحریم ترکیه آماده نموده ایم و با مجلس سنا نیز در حال همکاری بسیار تنگاتنگی هستیم.

لازم به ذکر است سه شنبه شب، وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم سلیمان سویلو وزیر کشور، خلوصی آکار وزیر دفاع و فاتح دونماز وزیر انرژی ترکیه و 2 وزارتخانه دفاع و انرژی این کشور خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 172

به "آمریکا اردوغان را تحریم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا اردوغان را تحریم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید