شروع به کار نخست وزیر نو ژاپن با محبوبیت 50 درصدی

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، طبق آخرین نظرسنجی اجرا شده مقدار محبوبیت نخست وزیر ژاپن و کابینه وی در ابتدای فعالیت دولت نو نزدیک به 50 درصد است.

شروع به کار نخست وزیر نو ژاپن با محبوبیت 50 درصدی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی اخیر ان اچ کی نشان می دهد که اندازه حمایت از کابینه نو ژاپن به رهبری نخست وزیر کیشیدا فومیئو، 49 درصد و نرخ عدم حمایت از آن 24 درصد است.

اندازه حمایت از کابینه نو در مقایسه با نظرسنجی سپتامبر 2020 یعنی زمانی که سوگا یوشیهیده نخست وزیر سابق اداره امور را به عهده گرفت، 13 واحد درصد کمتر و در مقایسه با آخرین نظرسنجی از کابینه سوگا، تا 19 واحد درصد بیشتر است.

در میان کسانی که از کابینه کیشیدا حمایت کردند، 38 درصد گفتند که به نظر می رسد این کابینه گزینه بهتری نسبت به سایر کابینه های احتمالی است، در حالی که 19 درصد گفتند این کابینه متعلق به حزبی است که آنها از آن حمایت می نمایند. 17 درصد دیگر پاسخ دادند که به کیشیدا اعتماد دارند.

در میان کسانی که از این کابینه حمایت نکردند، 32 درصد گفتند که هیچ امیدی به سیاست گذاری های آن ندارند، 18 درصد گفتند این کابینه متعلق به حزبی که آنها از آن حمایت می نمایند نیست، و 15 درصد دیگر هم گفتند که کابینه متفاوتی را ترجیح می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 1553

به "شروع به کار نخست وزیر نو ژاپن با محبوبیت 50 درصدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار نخست وزیر نو ژاپن با محبوبیت 50 درصدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید