آتش سوزی و انفجار در عرشه ناو جنگی آمریکا؛ دست کم 21 نفر زخمی شدند

به گزارش مجله سینمایی گوگوریو، منشا آتش سوزی هنوز اعلام نشده و تصاویری که از این حادثه منتشر شده حجم بسیار زیادی از دود سفید ناشی از آتش سوزی را نشان می دهد که از عرشه کشتی به هوا برخاسته است.

آتش سوزی و انفجار در عرشه ناو جنگی آمریکا؛ دست کم 21 نفر زخمی شدند

منابع خبری در آمریکا روز یکشنبه از وقوع انفجار و آتش سوزی عظیم در عرشه یک کشتی جنگی این کشور که در سوامل بندر سن دیه گو پهلو گرفته خبر داده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، بعضی خبرگزاری ها اعلام کردند که حدود دویست ملوان و افسر نیروی دریایی آمریکا هنگام وقوع حادثه روی عرشه ناو یو اس اس بونهام ریچارد حضور داشته اند.

منابع آتش نشانی در ایالت کالیفرنیا با تایید این خبر اعلام کردند که دست کم 21 فرد حاضر بر عرشه این کشتی جنگی در جریان این حادثه مجروح شده اند.

منشا آتش سوزی هنوز به صورت رسمی از سوی منابع نظامی اعلام نشده است. تصاویری که از این حادثه در خبرگزاری ها منتشر شده حجم بسیار زیادی از دود سفید ناشی از آتش سوزی را نشان می دهد که از عرشه کشتی به هوا برخاسته است.

آتش نشانان در سن دیه گو اعلام نموده اند که حوالی ساعت 9 صبح به وقت محلی از آنها خواسته شده برای مهار آتش به سوی یک کشتی جنگی پهلو گرفته در پایگاه نظامی واقع در جنوب غرب ایالات متحده حرکت نمایند.

بر اساس گزارش رسانه ها، شناورهای دریایی و ماموران آتش نشانی برای مهار آتش که بعضی شاهدان علت آنرا انفجار اعلام نموده اند به محل اعزام شده اند.

بعضی ماموران آتش نشان با انتشار توئیت هایی اعلام نموده اند تعدادی از ملوانان به دلیل جراحات وارده تحت درمان ومراقبت قرار گرفته اند.

ماموران امنیتی و نیروهای پلیس مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود نموده و امکان دسترسی گروه های خبری به این محل را نمی دهند. شاهدان محلی گفته اند که پیش از آتش سوزی در عرشه این ناو جنگی صدای انفجار شنیده اند.

گفته می گردد که یو اس اس بونهام ریچارد ناو جنگی حادثه دیده قابلیت حمل دست کم بیست فروند جنگنده پیشرفته اف35 را دارد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gogoryo.ir شناسه مطلب: 826

به "آتش سوزی و انفجار در عرشه ناو جنگی آمریکا؛ دست کم 21 نفر زخمی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی و انفجار در عرشه ناو جنگی آمریکا؛ دست کم 21 نفر زخمی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید